Uudised (0)Uudiste arhiiv
Uudised puuduvad

Ostuinfo

Ostu sooritamiseks meie e-poest ei pea Te end ilmtingimata kasutajaks registreerima. Kui Teil puudub kasutajakonto, saate soovi korral registreeruda siin. Registreerumisel küsime vaid neid andmeid, mis on tellimuse täitmiseks vajalikud. Käsitleme isikuandmeid konfidentsiaalsena ja avaldame kolmandale osapoolele vaid juhul, kui see on vajalik kauba kättetoimetamiseks või seadusega ettenähtud juhul. Registreeritud kasutajana on Teil alati võimalik vaadata oma tellimusi. Sisselogimisel kasutage oma e-maili aadressi (kuhu tulevad ka tellimuse kinnitused) ja salasõna.


Kuidas osta?
  1. Valige e-poest sobilik kategooria. Klõpsake soovitud tootel, et näha detailsemat kirjeldust ning lisada ostukorvi.
  2. Olles valinud välja sobiva toote, vajutage rohelisele ostukorvi nupule, mis lisab toote ostukorvi. Selleks, et näha, mis tooted ostukorvi valitud on, vajutage "ostukorv" logole.
  3. Ostukorvis saab enne tellimuse kinnitamist muuta toodete kogust või tooteid eemaldada.
  4. Kui ostukorvis on just see toode (tooted), mida endale tellida soovite, siis valige sobiv transport.
  5. Kui on valitud nii toode kui ka saatmisviis, vajutage "kinnita tellimus" nupule.
  6. Täitke kontaktandmete vorm või logige sisse. See garanteerib toote kiire ja efektiivse kohaleveo. Samuti tuleb sisestada vormi täitmisel kontrollnumber, mis kaitseb lehekülge pahatahtlike kasutajate eest.
  7. Tasuge ostu eest Swedbank'i pangalingi või arve alusel.

Tellimuse eest tasumine

Ostu eest on võimalik tasuda kohe peale tellimuse vormistamist  Swedbank'i pangalingi või arve alusel:
  • Pangalingi kaudu tasudes avaneb aken, mille kaudu saate logida sisse oma internetipanka, et teha  ülekanne. Peale makse sooritamist vajutage kindlasti nuppu "Tagasi kaupmehe juurde."
  • Arve alusel tasumisel on maksetähtaeg 2 tööpäeva ning niikaua hoiame kaupa broneerituna. Pärast 48h muutub tellimus kehtetuks
Kauba paneme teele kahe tööpäeva jooksul peale makse laekumist.


Kauba kohaletoimetamine

Meie poolt pakutavad kauba kohaletoimetamise võimalused:
  • SmartPOST'i ja Omniva pakiautomaadi puhul edastatakse peale paki kohalejõudmist (Teie poolt valitud  pakiautomaati) pakikapi uksekood sõnumiga (vajalik kontaktnumber)
  • Kulleri puhul võtab kuller eelnevalt Teiega ühendust ning lepib kokku sobiva aja kauba kättetoimetamiseks.
  • Kui ostusumma ületab 100 EUR toimetatakse kaup Teie poolt valitud pakiautomaati tasuta.

Millised on saatmiskulud?
  • Saatmiskulu Eesti piires on SmartPOSTiga 2.69.- , Omnivaga 2.79.-, kulleriga 4.92.-, üle 100 EUR ostu puhul 0.-.

Kauba tagastamine

Tähelepanu! Kui ostetud kaup ei sobi ja klient soovib kauba tagastada on tal see õigus 14 päeva jooksul. Selleks peab ostja tegema müüjale vastavasisulise avalduse (avalduses märkida ostja nimi, ostukuupäev ning arve nr.) e-maili teel info@elodie.ee. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis (pakend avada ettevaatlikult), kasutamata ning kahjustamata. Kui klient soovib lepingust taganeda, tuleb kaup viivitamatult Müüjale tagastada. Müüja kohustub viivitamatult tagastama kliendi tasutud summa, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul.
14- päevane tagastamisõigus ei kehti kauba puhul, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada.
Tagastada saab posti teel, tagastamise postikulu ei kuulu kompenseerimisele. Samuti ei kuulu kompenseerimisele postikulu maksumus, mis kulus paki kohaletoimetamiseks kliendile.

Kui Teil on lisaküsimusi, siis võtke meiega julgesti ühendust tagasiside vormi  abil või kirjutage info@elodie.ee.


 
 
Eesti English Русский